Support

Opći uvjeti poslovanja

Ovi opći uvjeti poslovanja odnose se na sve usluge koje su izravno na našoj internet stranici, putem mobilnog uređaja ili elektroničke pošte. Pregledavanjem i korištenjem naše stranice i ostvarenjem rezervacije, slažete se da ste pročitali, razumijeli i složili se sa ovim uvjetima poslovanja. Ujedno ste prihvatili i Izjavu o zaštiti privatnosti.


Internet stranica  www.marea.hr  (stranica), njezin sadržaj i online usluga rezervacije smještaja u vlasništvu su tvrtke Marea d.o.o. sa sjedištem u Ičićima, na adresi Poljanska cesta 21, 51414 Ičići  i kao takve na raspolaganju su vašoj osobnoj upotrebi na nači i u skladu sa definiranim općim uvjetima poslovanja.

Predmet poslovanja

Putem naše internet stranice nudimo online sustav rezervacija putem kojeg razlikujemo dvije vrste smještajnih kapaciteta i to:

  • smještajne kapacitete koji direktno rade online booking kao što su: hoteli i vile (u daljnjem tekstu Hoteli)
  • smještajni kapaciteti u vlasništvu fizičkih osoba / privatni iznajmljivača za koje prilikom rezervacija posreduje tvrtka Marea d.o.o. (u daljnjem tekstu Privatni iznajmljivači).

 

Na našoj stranici smještajni objekti oglašavaju svoje kapacitete, a posjetitelji stranice mogu  rezervirati online. Rezervacijom putem naše internet stranice posjetitelji odnosno gosti ulaze u izravni ugovorni odnos sa smještajnim objektom koji je obvezujući, a ne sa tvrtkom Marea d.o.o. Marea d.o.o. u rezervacijskom sustavu sa hotelima  nastupa isključivo kao posrednik i nema izravne veze sa naplatom avansa ili ukupnom naplatom smještajnog kapaciteta.


Marea d.o.o. kod rezervacije smještajnih kapaciteta privatnih iznajmljivača, nastupa isključivo kao servis naplate avansa, dok razliku do pune cijene smještaja gost plaća kod dolaska direktno privatnom iznajmljivaču.


Sve informacije koje su objavljene na našoj internet stranici, a odnose se na smještajne kapacitete, smještajni objekti sami unose i dnevno ažuriraju te ne možemo jamčiti da su sve informacije točne, potpune i istinite te ne možemo biti odgovorni za bilo kakve pogrešne infomacije, pravopisne ili neke druge pogreške, pucanje internet veze ili brzinu interneta, kvar na stranici itd. Svaki smještajni kapacitet u potpunosti je odgovoran za točnost i istinitost svih objavljenih informacija uključujući cijene i raspoloživost.

Obveze Marea d.o.o.

Marea d.o.o. je obavezna na internetu objaviti dostupne informacije vezane za putovanje i smještaj te ne utjecati na odabir klijenata. Pritom se Marea d.o.o. oslanja na podatke dobivene od iznajmljivača i ne može odgovarati za točnost objavljenih informacija. Marea d.o.o., stoga, djeluje ne kao organizator putovanja, već kao posrednik putovanja. Vlasnik smještaja je odgovoran za dostupnost smještaja.

Obveze klijenta

Klijent je obavezan provjeriti točnost primljene potvrde rezervacije i, u slučaju grešaka ili promjena, obavijestiti Marea d.o.o.. Obavijest o greškama ili odstupanjima poslana poslije perioda od 2 dana nakon primitka potvrde rezervacije, ne vrijedi. Zakašnjele reklamacije zbog grešaka ili propusta ne raskidaju Ugovor.

 

Klijent je, stoga, dužan:
- imati važeće putne dokumente, vize i drugo
- pridržavati se carinskih i deviznih regulacija države u kojoj se nalazi
- poštovati kućni red koji vrijedi za iznajmljeni smještaj i u dobroj namjeri surađivati s iznajmljivačem

 

U slučaju ne ispunjavanja ovih obaveza, gost snosi odgovornost za moguće posljedice i obavezan je nadoknaditi nastalu štetu. S potvrdom rezervacije gost se obavezuje da će, u slučaju ikakve štete prouzrokovane njegovom krivicom, istu nadoknaditi izravno iznajmljivaču u mjestu boravka.

Cijene i načini plaćanja

Cijene na našoj stranici izražene su u eurima po vrsti smještajnog kapaciteta. Na stranici postoji mogućnost pregleda cijena u drugim valutama (npr.  GBP)  i te cijene su informativnog karaktera te se prema njima ne obračunava cijena smještaja. Računi za predujam ispostavljaju se u eurima (€) za strane goste, a u kunama (HRK) za domaće goste. Računi ispostavljeni u eurima (€) preračunavaju se po kupovnom tečaju Privredne banke Zagreb d.d. na dan uplate.

 

Prilikom odabira naših objekata posebna pažnja posvećuje se opisu usluga i izračunu cijena. Međutim, unatoč tome nismo u mogućnosti isključiti mogućnost promjene usluga i cijena. U slučaju takve promjene gost će biti obaviješten u trenutku izvršenja rezervacije ili najkasnije u trenutku potvrde rezervacije. Stavke na potvrdi rezervacije su konačne.

 

Za sve rezervacije putem naše internet stranice, obvezna je uplata predujma direktno hotelu ili tvrtki Marea d.o.o. ukoliko se radi o smještajnim kapacitetima privatnih iznajmljivača, putem sigurne online uplate u skladu sa ponudom banke ili drugog sigurnog sustava naplate (npr. PayPal). Naplata se vrši na način koji gost odabere; putem kreditne ili debitne kartice ili s bankovnog računa gosta na bankovni račun hotela odnosno na devizni račun MAREA d.o.o. . Prilikom bankovne doznake na devizni račun MAREA d.o.o. obračunava se jednokratna naknada za rezervaciju (booking fee) u iznosu od 6 Eura (€), preračunato po kupovnom tečaju Privredne banke Zagreb d.d. na dan uplate.


Nakon što je transakcija provedena, rezervacija je važeća te gost dobiva potvrdu rezervacije.

 

Molimo goste da prilikom rezervacije smještajnog kapaciteta vode računa o uvjetima i rokovima otkaza rezervacija koji su objavljeni kod svakog smještajnog kapaciteta.

Troškovi izmijena ili otkaz rezervacije

U slučaju izmjene rezervacije, Marea d.o.o. može tražiti naknadu za troškove izmjene u iznosu od 50,00 eura  (€), preračunato po kupovnom tečaju Privredne banke Zagreb d.d. na dan uplate.

 

Rezervacijom smještaja gost prihvaća pravila vezana uz otkazivanje rezervacije i nedolazak kao i druge uvjete pružanja usluga koji se mogu odnositi na rezervaciju ili biti primjenjeni tijekom boravka gosta u smještajnoj jedinici. Svi uvjeti i odredbe pružanja usluga smještaja mogu se dobiti od samog objekta. Uvjeti otkaza i ostala pravila vezana uz otkazivanje rezervacija i nedolazak  u rezervirani smještajni objekat na raspolaganju su na našoj stranici tijekom rezervacije i na stranici smještajnog objekta. Za posebne ponude i niže cijene ne postoji mogućnost otkaza rezervacija.

 

Kašnjenje plaćanja, pogrešni podaci bankovnog račun ili kartica, nevažeće kartice odgovornost su gosta.

 

Kod rezerviranja objekata privatnih iznajmljivača, potrebna je uplata predujma 30 % od ukupne cijene najma smještajne jedinice.

Ukoliko gost otkaže rezervaciju, primjenjuju se slijedeći troškovi otkaza koji se primjenjuju kod smještajnih kapaciteta privatnih iznjmljivača:

  • za otkaz do 31 dan prije dolaska, gost ima pravo na povrat 15% naplaćenog predujma
  • za smještajne kapacitete rezervirane od 30 dana do dana dolaska, u slučaju otkaza rezervacije ili nedolaska, gostu se ne vraća uplaćeni predujam.

 

Ukoliko gost želi izmijeniti ili otkazati rezervaciju, molimo da pažljivo pročita upute i uvjete smještanog kapaciteta, te da treba voditi računa da za svaku promjenu rezervacije ili otkaz može biti naplaćena naknada od strane smještajne jedinice.

 

Predlažemo da prije rezervacije gost pažljivo pročita pravila smještajnog objekta uz otkazivanje, plaćanje rezervacije i nedolazak.

Smještajni kapacitet

U smještajne jedinice iz naše ponude dozvoljeno je smjestiti isključivo maksimalan broj osoba koji je naveden u opisu rezervirane smještajne jedinice objavljen na našim internet stranicama, uključujući i djecu, neovisno o njihovoj dobi. 

 

U slučaju prekoračenja maksimalnog broja osoba, vlasnik objekta može za prekobrojne osobe naplatiti od njega određenu naknadu po osobi, ili može prekomjerne osobe udaljiti iz smještajne jedinice. U slučaju da se gost ne pridržava ovog naloga, sve osobe mogu biti udaljene iz objekta, bez mogućnosti povrata uplaćenog iznosa.

 

Nakon što je gost rezervirao smještaj, gostu će biti dostavljeni putni dokumenti koji potvrđuju da je on pravovaljani korisnik rezerviranog smještaja. Putni dokumenti sadrže: voucher/potvrdu rezervacije, opis puta u kojem je naveden točan put kako doći do rezerviranog smještaja te točnu obavijest gdje može preuzeti ključeve rezerviranog smještaja uz obavezno predočenje potvrde o plaćenoj rezervaciji-voucher-a.


Za rezervacije hotelskog smještaja, gost će dobiti važeće uvjete hotela gdje će biti navedene sve informacije o smještaju, dolasku/odlasku, uslugama i dr.

 

Za privatni smještaj definiraju se slijedeći uvijeti:

  • Prilikom dolaska gost je obavezan predati putne i osobne dokumente osobi koja će mu uručiti ključeve kuće/apartmana, izvršiti prijavu boravka i odmah vratiti osobne dokumente.
  • Predviđeno vrijeme dolaska/odlaska navedeno je u putnim dokumentima. Dolazak je obvezan između 16:00 i 20:00 sati, dok je vrijeme odlaska u pravilu do 10:00 sati. Ukoliko dolazak nije moguć do 20:00 sati, gost je obavezan obavijestiti agenciju ili osobu odgovornu za ključeve s kojom će dogovoriti moguće preuzimanje ključeva. Ukoliko gost poželi produžiti svoj boravak, zamoljen je da se pravovremeno obrati MAREA d.o.o. koja će provjeriti raspoloživost.
  • Tijekom svog boravka dužnost je gosta da se imovinom i opremom vlasnika objekta koristi sa dužnom pažnjom. Osim toga, svoje je ponašanje dužan prilagoditi na način da ne uznemirava druge goste, susjede i domaćina te se pridržavati kućnog reda. U slučaju da gost i nakon upozorenja svoje ponašanje ne uskladi s normama kućnog reda, gubi pravo na rezervirani smještaj te je obavezan isti napustiti bez naknade. Eventualne štete i nedostatke koje gosti prouzroče ili ustanove, trebaju se odmah prijaviti vlasniku objekta. Na taj način će štete i manjkavosti biti odmah uklonjeni, ne umanjujući pri tome kvalitetu boravka. Štetu će vlasnik objekta naplatiti od gosta na licu mjesta.

Klijent je obavezan surađivati

Klijent je uslijed eventualnih problema vezanih uz iznajmljivanje preko Marea d.o.o. dužan učiniti sve što je u njegovoj mogućnosti kako bi uklonio probleme i smanjio moguću štetu. Klijent je posebno obavezan odmah prijaviti eventualnu reklamaciju na Ugovor s agencijom.


Predaja ključeva, vrijeme dolaska i odlaska u smještajnu jedinicu.

 

Specifične informacije o smještaju, kao, npr. od koga klijent dobiva ključeve, kako se određuje vrijeme dolaska i odlaska, kako doći do smještaja i ostale važne informacije o putovanju, klijent može saznati preko internetskih stranica, telefonski, putem e-maila na upit ili, najkasnije, pri rezerviranju.

Izjava o odricanju od odgovornosti

U skladu sa svim ograničenjima navedenim u ovim uvjetima i odredbama, Marea d.o.o. snosi odgovornost samo za izravnu štetu koju gost pretrpi ili za koju plati uslijed našeg neispunjavanja obveza vezanih za naše usluge.

 

U skladu sa zakonom RH, Marea d.o.o, direktor, njezini zaposlenici, predstavnici, partnerske tvrtke,  ili druge osobe koje sudjeluju u stvaranju, sponzoriranju, promoviranju ili na drugi način čine stranicu i njezin sadržaj dostupnim, nisu materijalno odgovorni za kaznene, posebne, indirektne ili posljedične štete  ili gubitke, gubitak profita, gubitak prihoda, gubitak ugovora, štetu ili gubitak ugleda ili reputacije, gubitak prava na odštetu, (ii) netočnost opisnih informacija (uključujući cijene i raspoloživost) o objektu prikazanih na našoj stranici.

 

Marea d.o.o. nije materijalno odgovorna niti za usluge koje nisu obavljene na adekvatan način i ponuđene od strane objekta, bilo kakve štete, gubitke ili troškove koje je gost pretrpio ili platio u skladu s, uslijed i u vezi s korištenjem, nemogućnošću korištenja ili kašnjenja naše stranice, ili za bilo kakvu (osobnu) povredu, smrt, oštećenje imovine ili druge (direktne, indirektne, posebne, posljedične ili kaznene) štete, gubitke ili troškove koje je gost pretrpio ili platio, bilo to uslijed (zakonskih) akata, grešaka, kršenja, (grubog) nehaja, kvalificirane krivnje, skrivanja informacija, nečinjenja, lažnog predstavljanja, krivičnog djela ili prekršaja od strane objekta ili koje se u (cjelosti ili djelomično) mogu pripisati hotelu (njegovim zaposlenicima, direktorima, službenicima, agentima, predstavnicima ili partnerima), uključujući i bilo kakvo (djelomično) otkazivanje, prebukiranje, štrajk, višu silu ili bilo koji drugi događaj van naše kontrole.

Neučinkovitost pojedinih regulacija

Neučinkovitost pojedinih regulacija u Ugovoru o putnom posredništvu ne utječe na učinkovitost cjelokupnog ugovora.
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača.

 

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača čl.10. st. 3 (NN 41/14 i 110/15) obaviještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku, na e-mail adresu www.marea.hr. Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pismenom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora. Molimo Vas da u prigovoru obvezno navedete Vaše ime i prezime te adresu ili e-mail adresu za dostavu odgovora.

Pravne opcije i nadležnost suda

Svi pravni i ugovorni odnosi između klijenta i Marea d.o.o. su u nadležnosti hrvatskog pravnog sustava. U slučaju tužbe Marea d.o.o. protiv klijenta ili obrnuto mjerodavnom se smatra lokacija Marea d.o.o.

Ostalo

Marea d.o.o. Turizam i trgovina, Poljanska cesta 21, 51414 Ičići. Tvrtka je upisana u registar Trgovačkog suda u Rijeci pod br. 040012939 (MBS), NKD 63302, OIB: 60392617897, PDV identifikacijski broj: HR60392617897. Temeljni kapital u iznosu od 527.700,00 kn uplaćen je u cijelosti.  Predsjednica  uprave: Dajna Dujmić. Poslovna banka: PRIVREDNA BANKA d.d. Zagreb, Račkoga 6, 10 000 Zagreb; žiro račun HR05 2340 0091 1001 2049 8. Devizni račun: HR31 2340 0091 5102 0431 1,  SWIFT (BIC): PBZGHR2X.